Φτάνει πια η καταστροφή. Υπάρχει κι άλλη λύση, η ανάδειξη του πολιτισμού, η ένταξη του στην καθημερινότητα μας, στις βόλτες μας, στις παρέες μας. Η Ακαδημία Πλάτωνα μπορεί να αποκαλύψει την ιστορία της. Το "στέκι" της Επιτροπής: Θηναίας και Μοναστηρίου, γωνία Επικοινωνία στο mata.pap@gmail.com και στο tostekiekap@gmail.com Βρείτε μας και στο Facebook,στο http://www.facebook.com/akademia.platonos
9.09.2009
Στείλτε τα προβλήματα
Η προεκλογική περίοδος ίσως είναι μια ακόμη επιπλέον αφορμή για την καταγραφή των προβλημάτων της περιοχής μας. Ο διάλογος για το μέλλον της Ακαδημίας Πλάτωνος, είναι πάντοτε ανοιχτός και μπορείτε να μας στείλετε τα θέματα που εσείς θεωρείτε σημαντικά για τη γειτονιά μας και τις γύρω περιοχές.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
27 σχόλια:
Καλησπέρα χαίρομαι που είμαστε πάλι εδώ και επίσης χαιρομαι που μου δίνεται η δυνατότητα να γράψω λιγα λόγια για κάποια προβλήματα που βλέπω στην περιοχή μας.
1. Ανάδειξη του πάρκου και ολοκληρωση της ενοποίησης αρχαιολογικών χώρων ωστε η περιοχή μας να αναπνεύσει και να πάρει τη θεση που της αξίζει.
2.ΜΕΤΡΟ (Μεγάλη αναγκη ευκολης προσβασης παντού)
3. Αποκατάσταση λεωφοριακής γραμμής (Υπάρχουν στάσεις που και να βρέχει δεν υπάρχει ούτε καν στέγαστρο αλλά και στάσεις με ουτε ένα παγκάκι να σταθεί ενας ηλικιωμένος.
4. Ανακατασκευή - διαπλάτηνση πεζοδρομίων (θα σκοτωθούμε οπου να ναι πάνω στις κολώνες που είναι στα πεζοδρόμια και στις ξεχαρβαλωμενες πλάκες)
5. Ανύπαρκη μέριμνα για ατομα με ειδικες ανάγκες
6 Ελειπείς καθαριότητα.
7.Απιστευτες κεραιες στις ταρατσες πολυκατοικιών.
8.Πεζοδρόμηση της Μοναστηρίου και παράλληλα μονοδρόμηση και διαπλάτηνση της Πλάτωνος με δεντροφύτευση κατα μήκος της καθως αποτελεί την κύρια αρτηρία.
9. Δρόμοι χωρίς καν Φωτισμό.
10. Δεντροφύτευση οπουδήποτε υπάρχει διαθεσιμος χώρος.
11 Κάδοι ανακύκλωσης
12.Υπάρχουν δρόμοι σε απαράδεκτη κατάσταση με τεράστιες λακούβες και κακή ασφαλτόστρωση.
13. Δόμηση.
14.Υπάρχουν σημεία όπου με την πρώτη βροχή μετατρέπεται ο δρόμος σε λίμνη και δεν υπερβάλω .Δεν θυμάμαι το όνομα της οδού άλλα θα το δω και θα ενημερώσω.Το εχω παρατηρήσει και στην μέση της Πλάτωνος που οταν βρέχει και περπατάς νιώθεις σαν ήρωας σε ηλεκτρονικό παιχνίδι μιά και εχεις να παλέψεις με τα νερά τις κολώνες πάνω στα πεζοδρόμια τις πλάκες που πατάς και αλλου βρίσκεσαι και τα αυτοκινητα που περνάνε και σε λούζουν.
15. Υπάρχουν Χώροι με σκουπίδια και μπάζα απίστευτης ομορφιάς.
Εχω της εντύπωση πως όσο σκεφτομαι τόσα πιο πολλά μου ερχονται στο μυαλό σιγα σιγά και αναρωτιέμαι αν αυτή η ερώτηση γινόταν σε κατοίκους του Κολωνακίου τι θα απαντουσαν?
Γ.Τ
Στο 13.Δόμηση.Τι ακριβώς εννοείς;
ΑΝΝΑ
Συγνώμη αν δεν εγινα σαφης. Στο 13 ενοώ ορθό πολεοδομικό σχεδιασμό. Γ.Τ
Aν εξαιρέσουμε το λεγόμενο ΄΄βιοτεχνικό πάρκο΄΄ που αλλού
μπορεί να γίνει ΄΄ορθός΄΄ πολεοδομικός σχεδιασμός ;
ένα παράδειγμα ;
ΑΝΝΑ
Καλησπέρα. Θα αφήσω το Βιοτεχνικό πάρκο γιατί είναι σαφές ότι η καταστασή του είναι απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη για το κέντρο της Αθήνας και την περιοχή μας και μένω με την ελπίδα πως θα καταφέρω κάποτε να το δώ ως χώρο πρασίνου και μόνο. Εν όψη λοιπόν της ενοποίησης αρχαιολογικών χώρων η μονοδρόμηση και δεντροφύτευση (Ελιές)της Μοναστηρίου με κατασκευή ποδηλατόδρομου η διαπλάτηνση με παράλληλη δεντροφύτευση (Ελιές)και της Πλάτωνος η ανάπλαση της πλατείας του Αγ.Γεωργίου οι πεζοδρομήσεις της πλατείας στην οδό Βασιλικών (Βερόπουλος) μια και αποτελούσε την πύλη εισόδου για το Γυμνάσιο οι πεζοδρομήσεις σε δρόμους και η δεντροφύτευση (κοντα στα σχολεία (πρώην Νομαρχία Αθηνών) ο χαμηλότερος συντελεστής δόμησης και πέρα από το αρχαιολογικό πάρκο η κατασκευή των καινούργιων πολυκατοικιών με υποχρεωτικούς χώρους πρασίνου η πεζοδρόμιση ή η διαπλάτηνση όπως η οδός τριπόλεως και άλλων δρόμων πλησίων του πάρκου είναι νομιζω μερικά από αυτά που θα αλλάξουν την όψη της περιοχής μας.Ευχαριστώ
Γ.Τ
Αν υποθέσουμε ότι μονοδρομείται
η Πλάτωνος που είναι λεωφορειόδρομος,θα πρέπει να δημιουργηθεί και ένας άλλος λεωφορειόδρομος αντίθετης κατεύθυνσης.
Οι δύο κοντινοί παράλληλοι δρόμοι είναι η Δημοσθένους και η οναστηρίου.
Αν η 2η πεζοδρομηθεί μένει η Δημοσθένους, που είναι ένας ήσυχος δρόμος αμιγούς κατοικίας ,που εξυπηρετεί τους κατοίκους με χώρους στάθμευσης και από
τις δύο μεριές του δρόμου.
Εμείς οι κάτοικοι της Δημοσθένους δεν θέλουμε λεοφορειόδρομο με όσα αυτός συνεπάγεται, μπροστά από τα σπίτια μας.
Πιστεύουμε ότι αρκεί Ένας λεωφορειόδομος, (η Πλάτωνος), στην περιοχή.
Παρέα κατοίκων της οδού Δημοσθένους
2η η Μοναστηρίου (προηγουμενο σχόλιο)
Το πρόβλημα ενός στενού κακού δρόμου ,της Πλάτωνος , που σχεδιάστηκε πρόχειρα, χωρίς καμία σχεδιαστική λύση με άμεση συνέπεια στη κακή διαμόρφωση του περιβάλλοντος στη περιοχή μας ,θα γίνει παράδειγμα για την δημιουργία ενός άλλου ,χωρίς καμιά μελέτη Λεωφορειόδρομου και θέλω να ελπίζω ότι δεν θα είναι ούτε η Δημοσθένους αλλά ούτε και η Μοναστηρίου. Αρκεί να θυμηθείτε πώς δημιουργήθηκε η Πέτρας. Ενδεικτικό παράδειγμα. Προσωρινή αλλά μόνιμη. Τεράστια η επιβάρυνση της ατμόσφαιρας από ρύπους καυσαερίων, σε συνδυασμό με την μη ανανέωση του αέρα λόγω της πυκνής και υψηλής δόμησης, τους ελάχιστους ελεύθερους χώρους και το ελάχιστο πράσινο, δημιούργησαν συνθήκες δυσάρεστες για την ποιότητα της ζωής μας στην περιοχή μας. Αν λάβουμε υπ’ όψιν μας την ραγδαία αύξηση του αριθμού των Ι.Χ., γίνεται αντιληπτό ότι η κατάσταση στους δρόμους διαρκώς θα χειροτερεύει.
Όλοι οι σχεδιασμοί εν τω μεταξύ, γίνονται με βάση την χρήση του αυτοκινήτου και όχι με βάση κοινωνικά, περιβαλλοντικά, αισθητικά η έστω οικονομικά κριτήρια
Οι δαπάνες για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τους ελεύθερους χώρους, τα μεγάλα και ασφαλή πεζοδρόμια, τους πεζοδρόμους, το πράσινο ,τα χαμηλά διατηρητέα κτίρια, αντιμετωπίζονται ως στοιχεία του δημόσιου ελλείμματος, ενώ οι υψηλοί συντελεστές δόμησης, τα μεγάλα εμπορικά κέντρα , χαρακτηρίζονται ως «ανάπτυξη» και « αναβάθμηση.»
Η Λεωφόρος Αθηνών, κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη λύση. Και εμείς σαν κάτοικοι αν και γενικά πιστεύω ,ότι η συμμετοχή ολων των πολιτών σε όλες τις αποφάσεις του σχεδιασμού, μελέτης, και διαχείρισης οποιουδήποτε έργου είναι ένα φυσικό δικαίωμα.
θεωρώ ότι στόχος δεν είναι να μεταφέρουμε την κινηση των λεωφορείων από την μια οδός σε κάποια άλλη διπλανή και να δημιουργήσουμε πρόσθετα προβλήμα πάλι μεσα στο ίδιο το σπίτι μας. Στόχος είναι να μπορέσουμε να πεύχουμε τις ιδανικές συνθήκες για όλους στην περιοχή μας. Και σεις παρέα της Δημοσθένους όλοι μαζί είμαστε κάτοικοι μιας περιοχής που βασανίζεται ανελέητα από τους μεγαλοεργολάβους και τις πρόχειρες μελέτες ενός κράτους που αποσκοπούν μόνο και μόνο στα συμφεροντα.
Πιστεύω και γω ότι για την διεθέτηση του προβλήματος των Λεωφορείων η καλύτερη λύση του προβλήματος είναι η Λεωφόρος Αθηνών.
Σαν παρέα λοιπόν της Δημοσθένους ή σαν παρέα οποιασδήποτε οδού της περιοχής μας ας δώσουμε την ευκαιρία σ αυτή τη σελίδα να δείξουμε τι προβλήματα αντιμετωπίζουμε και τι προτείνουμε ωστε να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα μας προς όφελος όλων μας
Γ.Τ
Φίλη Jeta, η Πλάτωνος σχεδιάστηκε με τα δεδομένα και τις ανάγκες μιας άλλης εποχής, κάπου στο απώτερο παρελθόν, που περνούσαν κάρα και τα σπίτια ήταν χαμηλά με αυλές και οι κάτοικοι λίγοι.
Γ.Τ., επειδή χρησιμοποιώ μόνιμα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τη μετακίνησή μου στην Αθήνα δεν θεωρώ το λεωφορείο της γραμμής 051 πρόβλημα.
Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για να πάω στη δουλεία μου και για να πάω στο μετρό στο Μεταξουργείο όταν θέλω. Μένω όπως πολύς κόσμος κοντά στην Πλάτωνος και μου πέφτει μακριά η λεωφ.Αθηνών. Δεν έχουμε πάντοτε χρόνο, αντοχές, διάθεση για περπάτημα. Το 051 πρέπει να περνάει από την Πλάτωνος εξυπηρετεί πολλούς κατοίκους
της περιοχής.
Μαρία
Είμαι και γω ενας από αυτούς που εξυπηρετείται από το 051 καθημερινά αλλά δεν μπορώ να δεχτώ παράλληλα πως ενας δρόμος που φτιάχτηκε για άλλες εποχες (για να χρησιμοποιείται για κάρα) θα εξυπηρετεί και μενα που ζω στον 21ο αιώνα.
Πρέπει να συμβιβαστείς δε γίνεται αλλιώς.
Oι περισσότεροι δρόμοι της Αθήνας και της περιοχής μας που έγιναν παλαιότερα ήταν για κάρα και γαϊδούρια και σ΄αυτούς κινούμαστε σήμερα. Αυτοί μας εξυπηρετούν είτε μας αρέσει είτε όχι. Υπάρχουν λεωφορεία που περνάνε από τη λεωφ.Αθηνών και κάνουν στάσεις σ΄αυτήν,όπως υπάρχει και
η Λένορμαν με στάσεις λεωφορείων.
Όμως η τοπική συγκοινωνία της Ακαδ.Πλάτωνος είναι αναγκαία
γι αυτό υπάρχει και πρέπει
να παραμείνει.
Μαρία
Για το συμφέρον του κοινού σαφώς και δεν θα διαφωνήσω αν αυτό κριθεί ως σωστό. Ευχαριστώ
Γ.Τ
Αγαπητή μου Μαρία,
Μην προβληματίζεσαι.Είμαστε κοντά στο μοντέλο μιας οικολογικής ανάπτυξης και εκμετάλλευσης εναλλακτικών μορφών ενέργειας.
Τώρα που επιτέλους εφτασε η στιγμή για να γίνουμε η Δανία του Νότου.
Αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις
σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, και θα μάθουμε και εμείς όπως και οι Δανοί να χρησιμοποιούμε , για παράδειγμα, σε καθημερινή βάση το ποδήλατο για τίς μετακινήσεις μας
Γνωρίζει κανεις εν όψη του Μουσείου που θα δημιουργηθεί αν υπάρχει σχεδιασμός για στάση του Μετρό ετσι ώστε να εξυπηρετεί τους πάντες?
Ευτυχώς δεν έχουμε μετρό και δεν υπάρχει ούτε στα μακροπρόθεσμα σχέδια της Αμέλ αε, προοπτική για κάτι τέτοιο στην περιοχή μας.
Γιατί ευτυχώς ; σκέψου λιγάκι, το μετρό προσελκύει μπετόν-κτίρια και όχι πράσινο.
π.χ. η νομαρχία πιθανώς να μας είχε κάτσει στο σβέρκο αν είχαμε μετρό.
Ας γίνει πρώτα η αναβάθμιση της περιοχής μας, το Μουσείο και βλέπουμε.
Mαρία
Σήμερα πέρασα από τον δρόμο που εχει τύχει να βρεθώ και να δω ότι πλυμμυριζει με τις βροχες και γίνεται λίμνη και μιλάω για την Παλαμιδίου στο τέλος της προς την Λ.Αθηνών απέναντι από την εθνική Τράπεζα.
Γ.Τ
Βρήκες, ρώτησες κάποιον κάτοικο της γειτονιάς εκείνης αν οι κάτοικοι έχουν κάνει ενέργειες
γι αυτό το θέμα;
ANNA
Καλησπέρα
θα μιλήσω ό ιδιος με το Δήμο τι μπορεί να γίνει και αν προκειτε να κάνουν κάτι. θα περάσω και μια βόλτα πάλι να δω αν εχει κάνει και η γειτονιά τους κάτι.
Γ.Τ
Η ευδαπ είναι αρμόδια για την περισυλλογή των όμβριων υδάτων.
Το πρόβλημα σχετικά με την διαδρομή του 051 λύνεται πολύ εύκολα.
Βλέπω είκοσι σχόλια όπου μερικοί έχουν απαντήσει 3 και 4 φορές άρα μιλάμε για 5 με 10 άτομα με διαφορετική γνώμη.
Και η λύση είναι η εξής :
Στους δρόμους που μένετε εσείς θα φυτέψουν δέντρα, θα φυτέψουν λουλούδια, δεν θα περνάνε λεωφορεία, θα φτιάξουν πάρκα και εν ολίγοις το περιβάλλον γύρω από τα σπίτια σας θα γίνει «Δανία του Νότου» όπου εσείς όπως και οι Δανοί θα χρησιμοποιείται, για παράδειγμα, σε καθημερινή βάση το ποδήλατο για τις μετακινήσεις σας.
Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι μόνο για την Μαρία θα περνάει το λεωφορείο κάπου κοντά από το σπίτι της όταν θα το χρειάζεται και μόνο μετά από τηλεφωνική κλήση για να μην μολύνει και συνέχεια την περιοχή. Όσοι είστε τυχεροί και είστε στην στάση θα σας πάρει και εσάς, το λεωφορείο της Μαρίας ή αλλιώς 051.
Με τιμή,
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
Ε.Κ.Α.Π
με άποψη για όλα και για όλους. Με μέλη αναρίθμητα και όλους τους ειδικούς σε όλους τους τομείς (περιβάλλον, ιστορία, αρχαιολογία, πολιτισμός, πολεοδομία, και άλλα πολλά...)
Υ.Γ.
Έχω μία βουλωμένη βρύση σπίτι, μπορείς να το πείς και αυτό στην ΕΥΔΑΠ μιάς και θα πας...
Να τη φτιάξεις μόνος σου η να φωνάξεις υδραυλικό.Δεν είναι δουλειά της ευδαπ.
Ανώνυμε,μου αρέσεις.
Και η λύση που προτείνεις ακόμη περισσότερο.
Εννοώ, τον Ανώνυμο,που οραματίσθηκε την τέλεια λεωφοριακή διαδρομή του 51.
Μπορώ να σου στείλω και καλό υδραυλικό εάν εχω περισσότερα στοιχεία σου.
Για να γίνει η Ελλάδα , Δανία του νότου (όπως είπε ο Γιωργάκης), πρέπει οι Έλληνες να γίνουν στη νοοτροπία Δανοί. Χλωμό το βλέπω, η μάλλον αδύνατον.
Τάκης
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΑΝΟΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΤΑΝΖΑΝΟΣ...
Πρόβλημα δημιουργούν οι ιδιοκτήτες των σκύλων,που δεν μαζεύουν τα περιττώματα των ζώων τους όταν τα βγάζουν βόλτα και αυτά λερώνουν το πάρκο, τις πλατείες ,τα πεζοδρόμια, τους δρόμους .
Ειδικά για το πάρκο, θα έπρεπε να ορισθεί ένα τμήμα του, που μόνο εκεί θα επιτρέπεται να πηγαίνουν με τα σκυλιά τους οι κάτοικοι και θα υποχρεώνονται να μαζεύουν τα περιττώματά τους. Να υπάρχουν φύλακες για να τηρούνται τα παραπάνω.
Αυτό είπε τις προάλλες η Αθηνά στην πρόεδρο του 4ου διαμερίσματος του Δήμου κι εκείνη
ξεκαρδίστηκε στα γέλια. Φαίνεται η κα Καραγιάννη αγνοεί ενώ θα έπρεπε να γνωρίζει τα παρακάτω:
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ / ΧΑΡΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ/ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
1ον. Για την είσοδο και ελεύθερη κυκλοφορία σκύλων ή άλλων κατοικίδιων ζώων σε πάρκο, όταν υπάρχει πινακίδα απαγόρευσης , επιβάλλεται πρόστιμο 50€.
2ον. Για τη ρύπανση στα πάρκα, στα άλση, στις παιδικές χαρές από κατοικίδια ζώα, με εξαίρεση τους συνοδούς ατόμων με ειδικές ανάγκες, επιβάλλεται πρόστιμο 30€ στον κάτοχο του ζώου.
------------------
Το 2ον ισχύει τώρα για όλο το χώρο του πάρκου, όμως ο δήμος αδιαφορεί.
Ελένη
Δημοσίευση σχολίου