5.16.2009

Δευτέρα 18.05, 21:30 :Ζωντανά στο Σκάι TV , η Ακαδημία Πλάτωνος,

Η ώρα του Πλάτωνα έφτασε . Το βράδυ αυτής της Δευτέρας 18 Μαΐου, στην πλατεία του Πλάτωνα (Τηλεφάνους & Πλάτωνος ) ακριβώς επάνω από τον αρχαιολογικό χώρο, η τηλεόραση του Σκάι θα μεταδώσει ζωντανά την εικόνα της γειτονιάς μας , στον τελικό του τηλεπαιχνιδιού ιστορίας "Μεγάλοι Έλληνες". Ένα μεγάλο video wall θα στηθεί στην πλατεία μέσα από το οποίο οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τον τελικό και να συμμετάσχουν σε αυτό δια της παρουσίας τους.

Η παρουσία του Σκάι στην περιοχή μας εντάσσεται στη λογική της ποιοτικής ανάπτυξης της περιοχής μας με την προβολή της φιλοσοφίας του Πλάτωνα και την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου.
Σας περιμένουμε .


Ώρα προσέλευσης: 21.30
Ώρα έναρξης τηλεοπτικού προγράμματος : 22.00
Ώρα λήξης: Μάλλον στις 00.30

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ απαράδεκτο να συγκρίνονται οι αρχαίοι φιλόσοφοι με τους νεότερους πολιτικούς και - το χειρότερο - να μένουν πίσω!

Μεγάλο ενδιαφέρον για τα θέματα της Ακαδημίας Πλάτωνος δείχνουν και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας τα οποία αδυνατούν να επικοινωνήσουν και μου ζήτησαν να αναζητήσω κάποια έδρα σας. Το e-mail μου είναι m_elina111@yahoo.gr, όποιος έχει ευχαρίστηση να μου δώσει μια απάντηση για τους ανθρώπους που τιμούσαν την Ακαδήμία Πλάτωνος πριν τα computer (υπολογιστές δηλαδή...)

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο γείτονα, το ίδιο σκεφτόμαστε κι εμείς και γιαυτο και θέλουμε να βγάλουμε μια τοπική εφημερίδα για να ενημερώνονται όλοι.
και αυτοί που δεν γνωρίζουν από ιντερνετ.
Είμαστε κάτοικοι δεν έχουμε κάποια συγκεκριμένη έδρα αλλά προσπαθούμε να βρούμε έναν χώρο που να μπορούν όλοι να έχουν πρόσβαση. αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μας το τηλέφωνο μου είναι: 6932740751

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ πΑΑΓΕΩΡΓΊΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ θα δώσω το μήνυμα! Αν χρειαστείτε άρθρα από Μαθηματικό, αν και πρέπει να κάνω έρευνα για να γράψω κάτι, έχω πολλές ιδέες, κρατήστε το e-mail μου
Ελίνα