Φτάνει πια η καταστροφή. Υπάρχει κι άλλη λύση, η ανάδειξη του πολιτισμού, η ένταξη του στην καθημερινότητα μας, στις βόλτες μας, στις παρέες μας. Η Ακαδημία Πλάτωνα μπορεί να αποκαλύψει την ιστορία της. Το "στέκι" της Επιτροπής: Θηναίας και Μοναστηρίου, γωνία Επικοινωνία στο mata.pap@gmail.com και στο tostekiekap@gmail.com Βρείτε μας και στο Facebook,στο http://www.facebook.com/akademia.platonos
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λέσχη Φιλίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Λέσχη Φιλίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
10.18.2010
Δεν είμαστε με τα καλά μας*
* Ο αστερίσκος αφορά στο προεκλογικό φυλλάδιο υποψηφίου με τον δήμαρχο Ν.Κακλαμάνη. Ονομάζει "επιτυχία" την απόρριψη του σχεδίου του δήμου για την Ακαδημία Πλάτωνος. Τι να πει κανείς. Ακόμη δεν κατάλαβαν τίποτε....
Η υποκρισία είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς.
(ανταπόκριση από τη φιέστα Κακλαμάνη στη γειτονιά μας)
Ποτέ άλλοτε ένας τόσος λίγος δεν εξαπάτησε τόσους πολλούς μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Η γνωστή φράση που χρησιμοποιεί το τελευταίο διάστημα «Είμαστε εδώ για να δώσουμε χαμόγελο, ελπίδα και αισιοδοξία στους κατοίκους της Αθήνας , μέσα σε αυτό το γκρίζο τοπίο , παρουσιάζοντας το συνδυασμό του για την Αθήνα να φαίνεται συνδυασμός λαχανόκηπου , αφού σε αυτόν ευδοκιμούν όλα τα λουλούδια και κάθε λογής φρούτα. Τον δικό του λαχανόκηπο φυσικά δεν θα θέλει να τον αποχαρακτηρίσει .
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
