Έρχεται η γιορτή του Χειμερινού Ηλιοστασίου. Το "Συνεργατικό Καφένειο" για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα θυμήσει αυτό το πανάρχαιο γεγονός το Σάββατο 19 Δεκεμβρίου, με μια ολοήμερη γιορτή. Ενημερωθείτε εδώ.
Φτάνει πια η καταστροφή. Υπάρχει κι άλλη λύση, η ανάδειξη του πολιτισμού, η ένταξη του στην καθημερινότητα μας, στις βόλτες μας, στις παρέες μας. Η Ακαδημία Πλάτωνα μπορεί να αποκαλύψει την ιστορία της. Το "στέκι" της Επιτροπής: Θηναίας και Μοναστηρίου, γωνία Επικοινωνία στο mata.pap@gmail.com και στο tostekiekap@gmail.com Βρείτε μας και στο Facebook,στο http://www.facebook.com/akademia.platonos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου