7.19.2014

"Ουδείς γνωρίζει επίσης γιατί αφήνουμε να ρημάζει η περίφημη Ακαδημία Πλάτωνος"

Η Αντιγόνη του Σοφοκλή στο Πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνος(2011) από το Εθνικό Θέατρο.Φώτο: Βασίλης Μακρής
"Ουδείς γνωρίζει επίσης γιατί αφήνουμε να ρημάζει η περίφημη Ακαδημία Πλάτωνος, το μοναδικής αρχαιολογικής και συμβολικής αξίας πάρκο στον Κολωνό, το οποίο απειλείται να πλακωθεί από σχεδιαζόμενο mall"
Το ερώτημα αυτό θέτει στην "Καθημερινή" της Παρασκευής ο δημοσιογράφος Νίκος Ξυδάκης σε άρθρο του, με το ερώτημα αν "μπορεί η Αθήνα να γίνει τουριστικός προορισμός". Την ίδια  απορία έχουμε και εμείς παρατηρώντας τη στάση του Δήμου Αθηναίων και της συγκυβέρνησης. Γιατί επιχειρείται η διάλυση μιας γειτονιάς κατά τα πρότυπα του Αμαρουσίου με την κατασκευή του πρώτου "Mall", όταν όλοι γνωρίζουν και έχουν διαπιστώσει πως μπορούν  να δώσει περισσότερα και να βοηθήσει στην οικονομική ανόρθρωση της χώρας. Όσοι έχουν δει ...απέξω το "θησαυρό" των αρχαιοτήτων που φιλοξενεί η Ακαδημία Πλάτωνος στα "σωθικά" της, αντιλαμβανόνται γιατί μιλάμε. 
Τώρα λοιπόν που τα "σκυλιά" έχουν βγει έξω και "γαβγίζουν", εμείς συνυπογράφουμε την απορία του Νίκου Ξυδάκη.


1 σχόλιο:

K.B. είπε...

Η απορία μπορεί να απαντηθεί άμεσα αν προσέξει κάποιος τα νομοσχέδια που ψηφίζονται με διαδικασίες κατεπείγουσες από το θερινό τμήμα της Βουλής. Ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τον χωροταξικό και πολεοδομικό σχεδιασμό (υπάρχουν πολλά δημοσιεύματα για το "μεταρρυθμιστικό" περιεχόμενό του), θα ψηφιστεί το νέο Ρυθμιστικό Αττικής - Θεσσαλονίκης, σειρά θα πάρει το καταστροφικό για τα δάση και έπεται το αποκορύφωμα με τους αιγιαλούς και τις ακτές. Αυτό είναι το πλαίσιο που λύνει την απορία για τη στάση της συγκυβέρνησης. Για τη στάση του δήμου; απλώς, ακολουθεί τη συγκυβέρνηση χωρίς σχέδιο και χωρίς άποψη. Όποιος έχει αντοχή ας αναζητήσει το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης για το κέντρο της Αθήνας και θα κατανοήσει πολλά και σημαντικά. Όσο για την "οικονομική ανόρθωση" της χώρας η συζήτηση είναι πολύ μεγάλη και κυρίως το ερώτημα είναι: οικονομική ανόρθωση για ποιους και πως.