Πρόσκληση από την "Πολιτεία"
Την Πρωτομαγιά περίπου στις
2 το μεσημέρι μαζευόμαστε στο Πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνος (είσοδος Μοναστηρίου
136 & Θηναίας). Φέρτε μαζί σας το φαγητό σας
το ποτό σας ή ότι άλλο μπορείτε και θα στήσουμε ένα τραπέζι για όλους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου