1.25.2014

Το ωραίο γκράφιτι στο Πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνα

Στον μικρό τοίχο του δωματίου εργασίας του Δήμου, μέσα στο αρχαιολογικό πάρκο της Ακαδημίας του Πλάτωνα, η καταπληκτική εικόνα, έμπνευση του καλλιτέχνη, από το άρωμα της φιλίας, της αγάπης, που κυριαρχεί στο πάρκο για όλα τα πλάσματα . 
Για όλα τα πλάσματα και χωρίς διακρίσεις.
Ευχαριστούμε τον καλλιτέχνη WD.


3 σχόλια:

  1. Ειναι πολυ ωραίο το δημιουργημα του καλλιτεχνη... Θεωρώ όμως οτι στον συγκεκριμενο χώρο θα μπορουσε να μπει κάτι που να ευαισθητοποιει τους πολιτες σε σχεση με την πραγματικη και τεραστια αξια του χωρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονίμως ανικανοποιητοι... Οτι και να τους χαρισεις θέλουν κάτι άλλο.

      Διαγραφή
  2. Καλλιτέχνης WD (όχι DW)

    http://www.facebook.com/wd.street.art

    http://www.wdstreetart.com

    Eυχαριστούμε τον καλλιτέχνη για το έργο που μας χάρισε,
    δίνοντας χρόνο και χρήμα για να ομορφύνει το πάρκο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή