Στον
μικρό τοίχο του δωματίου εργασίας του Δήμου, μέσα στο αρχαιολογικό πάρκο της
Ακαδημίας του Πλάτωνα, η καταπληκτική εικόνα, έμπνευση του καλλιτέχνη, από
το άρωμα της φιλίας, της αγάπης, που κυριαρχεί στο πάρκο για όλα τα πλάσματα
.
Για όλα τα πλάσματα και χωρίς διακρίσεις.
Ευχαριστούμε τον καλλιτέχνη WD.


Ειναι πολυ ωραίο το δημιουργημα του καλλιτεχνη... Θεωρώ όμως οτι στον συγκεκριμενο χώρο θα μπορουσε να μπει κάτι που να ευαισθητοποιει τους πολιτες σε σχεση με την πραγματικη και τεραστια αξια του χωρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονίμως ανικανοποιητοι... Οτι και να τους χαρισεις θέλουν κάτι άλλο.
ΔιαγραφήΚαλλιτέχνης WD (όχι DW)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.facebook.com/wd.street.art
http://www.wdstreetart.com
Eυχαριστούμε τον καλλιτέχνη για το έργο που μας χάρισε,
δίνοντας χρόνο και χρήμα για να ομορφύνει το πάρκο μας!