πηγή: www.tovima.gr
Eπειτα από ενάμιση χρόνο λειτουργίας της καινούργιας εμπορικής πιάτσας στα Σπάτα των 110 τ.μ. που αποτελείται από το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Designer Outlet Athens και το εμπορικό κέντρο Smart Park, τα στελέχη τους εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξα και σκεπτικά καθώς οι επισκέπτες εμφανίζονται κυρίως τα Σάββατα, ενώ οι επενδύσεις για τη δημιουργία πολυκινηματογράφων Village έχουν παγώσει. Πρόκειται για μια συνολική επένδυση 170 εκατ. ευρώ με στόχο προσέλκυσης πάνω από 4.000.000 επισκέπτες τον χρόνο, οι οποίοι, όμως, λόγω της έντονης κρίσης, είναι φειδωλοί στις αγορές τους.
αναλυτικά στο http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=503948
Eπειτα από ενάμιση χρόνο λειτουργίας της καινούργιας εμπορικής πιάτσας στα Σπάτα των 110 τ.μ. που αποτελείται από το εκπτωτικό χωριό McArthurGlen Designer Outlet Athens και το εμπορικό κέντρο Smart Park, τα στελέχη τους εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξα και σκεπτικά καθώς οι επισκέπτες εμφανίζονται κυρίως τα Σάββατα, ενώ οι επενδύσεις για τη δημιουργία πολυκινηματογράφων Village έχουν παγώσει. Πρόκειται για μια συνολική επένδυση 170 εκατ. ευρώ με στόχο προσέλκυσης πάνω από 4.000.000 επισκέπτες τον χρόνο, οι οποίοι, όμως, λόγω της έντονης κρίσης, είναι φειδωλοί στις αγορές τους.
αναλυτικά στο http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=503948
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου