4.19.2010

Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ είναι προϋπόθεση


Η Επιτροπή Πολιτών του 4ου Διαμερίσματος διοργανώνει Ημερίδα για την υπογειοποίηση των γραμμών των Προαστιακού την Κυριακή 25 Απριλίου στο 4ο διαμέρισμα. Θα είμαστε όλοι εκεί. Το αίτημα της υπογειοποίησης είναι ένα από τα βασικά αιτήματα που έθεσε και η Επιτροπή κατοίκων Ακαδημίας Πλάτωνα στη Βουλή και στα αρμόδια υπουργεία, ως απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει η ανάπλαση στην Ακαδημία Πλάτωνα. Οι εργασίες της Ημερίδας έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.

65 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα φανω πολυ αδιακριτος αν ρωτησω τι ακριβως θα κανετε τον χωρο στην επιφανεια μετα την υπογειοποιηση των γραμμων???

Αν τον κανετε μια λωριδα πρασινου, να σας επικροτησω...

Αν τον χρησιμοποιησετε για διαπλατυνση των (ανυπαρκτων) πεζοδρομιων με φυλαξη με κολωνακια, να το καταλαβω...

Αν δημιουργησετε φυλασσομενο ποδηλατοδρομο, να σας συγχαρω..

Αν παλι τον χρησιμοποιησετε για διαπλατυνση του οδοστρωματος και προσθετες λωριδες οδικης κυκλοφοριας και θεσεις παρκινγκ(που αυτο θα γινει...) εχετε απλα χασει το παιχνιδι...

ΤΟ τρενο ΔΕΝ υπογειοποιειται με κοστη εκατομμυριων ευρω (γιατι ειναι σαν να φτιαχνεις μια γραμμη μετρο) για να αλωνιζουν ελευθερα τα μολυντικα ΙΧ, αλλα για να αποδοθει χωρος στον πεζο, στον πολιτη...

Οψομεθα...

Αντιπαρακμιακος είπε...

Συμφωνω με τον παραπανω ανωνυμο...

Η περιοχη αυτη εχει μεγαλυτερα προβληματα (γκετοποιηση) για να ασχοληθειτε με τις γραμμες του τρενου που υπηρχαν πριν χτισετε ή αγορασετε τα σπιτια σας (αρα ξερατε οτι ειναι εκει)...

Αν η γειτονια απογκετοποιηθει, γλυτωσει δηλαδη απο το μεγαλυτερο προβλημα της, τοτε και μονο τοτε μπορειτε να ζητατε υπογειοποιηση των γραμμων για να γινει ακομη ομορφοτερη...

Για την ωρα, προεχουν αλλα...

Μεταναστης απο Ευρωπη είπε...

Πανεμορφη και προφητικη αφισα...

Στο πανω μερος της δειχνει πως θα παρουσιασετε οτι θελετε να κανετε το επιγειο τμημα για να εγκριθει η χρηματοδοτηση των εκατομμυριων ευρω που θα πληρωσουν οι Ελληνες και Ευρωπαιοι φορολογουμενοι...

Στο κατω μερος της δειχνει ηδη πως θα καταντησει το επιγειο τμημα μετα την υπογειοποιηση των γραμμων... Ενας σουπερ-ουαου αυτοκινητοδρομος...

Θα κλεψετε και λιγο χωρο δεξια και αριστερα ωστε να μπορειτε να διπλοπαρκαρετε τα ΙΧ, γιατι τωρα εφικτο ειναι μόνο το μονό παρκαρισμα...

Ελληναραδες μου εσεις...

Ανώνυμος είπε...

Οι κινητοποιήσεις γίνονται από άτομα που έχουν αγαπήσει την γειτονιά, που ζουν εδώ πολύ πριν την έλευση των νέων κατοίκων που αγόρασαν διαμερίσματα στις πολυκατοικίες που αναφέρετε καικρίμα που πολύ εύκολα τους στοχοποιείτε.
Αλλά και έτσι να είναι, υπήρχε σχεδιασμός ναι ή όχι για την υπογειοποίηση και την πλήρη αξιοποίηση των υπέργειων χώρων;
Υπήρχε πολύ πριν το 2004 στο όνομα του οποίου έθαψαν μια ολόκληρη οικονομία, μια ολόκληρη χώρα.
Αν είναι να κάνουν τον σχεδιαστή και τον γκιουλέκα σε όλους αυτούς τους "αρμόδιους" και "υπεύθυνους" κάποιοι άνθρωποι ευαισθητοποιημένοι αλλά προπάντων ενεργοί πολίτες, μπράβο τους να το κάνουν.Δηλαδή η λογική του καναπέ μέχρι που πρέπει να φτάσει;
Ο υπεύθυνος πολίτης φαίνεται από τον τρόπο με τον οποίο ψηφίζει.
Έχω ακούσει κατά καιρούς που λένε "εγώ έχω 100 ψήφους από πίσω μου. Ας μη βάλει τον χ στη δουλειά και θα δει" .
Πιστεύω να φτάσουμε στην εποχή που θα ακούμε: "Ας μην αναβαθμίσει την περιοχή και θα δει ".

Τασία

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον το πιο συμφέρον για όλους θα ήταν να αγοράσει το κράτος τα σπιτάκια σας που βρίσκονται από πάντα δίπλα στο σιδηρόδρομο να τα γκρεμίσει, να τα κάνει πάρκο και να σας χτίσει άλλα μακρυά από κει.
Αυτό κοστίζει πολύ λιγότερο από το να γίνει το τρένο υπόγειο.
Όλες οι μεγάλες πόλεις της Ευρώπης έχουν επιφανειακές γραμμές. Εδώ εμείς θέλουμε παντού υπογειοποίηση.
Βέβαια εμείς είμαστε ως γνωστόν κονομημένοι. Τα έχουμε λύσει όλα τα οικονομικά μας προβλήματα προ πολλού κι έτσι μπορούμε να υπογειοποιούμε τα πάντα.
Δεν θα καταντήσουμε σαν τους πάμφτωχους κουτόφραγκους.

Ανώνυμος είπε...

Από που κι ως που το τρένο υποβαθμίζει; Το ότι είστε μαλάκες δε θα το πληρώσει ο σιδηρόδρομος.

Το λέτε λες και ο σιδηρόδρομος είναι εχθρός... Δε θέλετε γραμμές; Γιατί χτίσατε εκεί; Οι γραμμές είναι εκεί 120+ χρόνια!

Να υπογειοποιήσετε τα σπίτια σας γιατί και εμένα δε μου αρέσουν καθόλου... Και τους δρόμους και όλα.

Ανώνυμος είπε...

Μαλάκες είναι αυτοί που κόβανε τις γειτονιές στη μέση. Και αν επικαλείσαι το 120 + χρόνια τότε να τους χαρακτηρίσω και αιωνόβιους.
Εσύ που μελετάς και τη ευρωπαϊκη χωροταξία για έλα να τα πεις την Κυριακή. Και πρόσεξε τι θα πεις και πως γιατί και οι μαλάκες που θα βρεις εκεί νομίζω ότι δεν είναι και τόσο μαλάκες και θα σε τσούξει.
Επίσης ο χώρος αυτός δεν είναι για καταπιεσμένες ψυχές που θέλουν να πουν την οποια κοτσάνα θέλουν. Υπάρχουν άλλα site για ανθρώπους σαν εσάς και μπορείτε να πάτε εκεί. Εκτός αν έρχεστε εδώ για να ξερουτινιάσετε. Αν τώρα είστε άνθρωποι που υποτίθεται είναι στα πράγματα, καλά θα κάνετε να πέτε να κάνετε τη δουλειά για την οποία σας έβαλαν στη θέση που είστε και όχι να κωλοβαράτε στο internet.

Ανώνυμος είπε...

Tις γειτονιες στη μεση τις κοβουν και οι οδικοι δρομοι και οι λεωφοροι...

Για αυτες γιατι δεν διαμαρτυρεται κανεις???

Γεωργία είπε...

Εχουμε απαιτήσεις και διεκδικούμε οτιδήποτε αναβαθμίζει την γειτονιά μας.
Επιτέλους, δεν μπορεί ο ΟΣΕ, που επανειλημμένως εγκαλείται για καθυστερήσεις και κακοδιαχείριση, να απορρίπτει την πλήρη υπογειοποίηση λόγω κόστους και χρονοδιαγράμματος αλλά και δεν δεχόμαστε ο ΟΣΕ να συνεχίζει να προχωρεί σε ημιυπόγειες λύσεις, με τη γραμμή στο 65% να είναι επιφανειακή.
Επίσης τι γίνεται με την κατασκευή των τριών νέων κτιρίων, συνολικής επιφάνειας 55.000 τ.μ.? Αν σκεφτεί κανείς ότι το κτίριο στο σταθμό Λαρίσης είναι μόλις 1.500 τμ, μήπως λέω, μήπως ,ο ΟΣΕ ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στο real estate και να ενισχύσει τα χάλια έσοδά του!!!! με τη λειτουργία εμπορικών κέντρων?
Και αφού έκοψαν 71 δέντρα που βρίσκονταν επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως, στη συμβολή με την οδό Ραιδεστού, και συγκεκριμένα σαν κάτοικοι γνωρίζουμε καλά ότι ηταν 17 μουριές, 15 πεύκα, 32 σοφόρες, 4 κυπαρίσσια, 3 σφενδάμια, όπως και μεγάλοι θάμνοι, πόσο πιστευτοί γίνονται όταν σχεδιάζουν !!! νέα φύτευση 2.310 δένδρων αλλά με το δεδομένο ότι το βάθος του χώματος περιορίζεται στα 60 εκατοστά μάλλον πάμε προς αντικατάσταση με θάμνους.
Είναι σοβαρές και πολλές οι επιπτώσεις που θα υπάρξουν στην περιοχή , με μία κομμένη περιοχή στα δύο.
Αλλά αφού ο ΟΣΕ τόσα χρόνια μας υπόσχεται τον παράδεισο καιρός είναι να μάθουμε και τον ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟ που εχει αναλάβει να μας αναβαθμίσει την περιοχή μας και όχι να την γκέτοποιήσει.

jeta είπε...

Ωραία χρώματα, όμορφη και αισιόδοξη αφίσα.
Τελικά η γειτονιά μας εχει πολλούς και αξιόλογους καλλιτέχνες.
Ευκαιρία λοιπόν λόγω της ηφαιστειακής στάχτης που ακύρωσε όλες τις αεροπορικές πτήσεις στην Ευρώπη,Οσοι δεν μπορούν να ταξιδέψουν ,να εκεί.
Έτσι απλά.Οσο δεν υπερασπιζόμαστε το περιβάλλον μας
αυτό βρίσκει πολλούς τρόπους για να μας εκδικείται.

Ανώνυμος είπε...

Χρήματα θα βρεθούν τώρα.
Εξάλλου κόβονται και οι θέσεις των τεμπέληδων και των υπερτιμημένων συμβούλων που κατασπάραξαν τα χρήματα του ελληνικού λαού.Οταν οι εφημερίδες ασχολούνται με τον ΟΣΕ ,γράφουν για λαμόγια και οχι για εργα.Γιατί είναι γνωστό σε ολους οτι Ο ΟΣΕ «ισούται» με επτά Ολυμπιακές
Ομηρος.

Ανώνυμος είπε...

Το απο πανω των γραμμων τι θα το κανετε???

1)Παρκινγκ?
2)Λωριδες οδικης κυκλοφοριας?
3)Στεκι ναρκωτικων?
4)Πιατσες ιεροδουλων?
5)Κεντρα υποδοχης λαθρομεταναστων?

Κατι αλλο εκει, δεν μπορει να γινει...

ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΑΠΟΓΚΕΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ, Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ!

Παραλληλα, ομως, προτεινω ο ΟΑΣΑ να καταργησει και ΟΛΕΣ τις λεωφορειακες γραμμες και γραμμες τρολλεϊ που περνουν απο εκει...Αφου οι κατοικοι δεν θελουν να βλεπουν τα ΜΜΜ να περνουν απο την γκετοποιημενη περιοχη τους πρεπει να τους σεβαστουμε...

'Η ΟΛΑ 'Η ΤΙΠΟΤΑ...

Επιβατης προαστιακου είπε...

Τι υπεροχα, τι ομορφα!...

Μετα την υπογειοποιηση, ως επιβατης του προαστιακου, δεν θα χρειαζεται να υποφερω στο θεαμα αυτης της γκετοποιημενης, βρωμερης, λιγδιασμενης και πληρως υποβαθμισμενης μιξο-περιοχης που μου γυριζει τα 'ντερα...

Αφου οι κατοικοι δεν κανουν κατι για να διωξουν την παρακμη,την εγκληματικοτητα,την πορνεια, την γκετοποιηση και τους λαθρομεταναστες απο τη γειτονια τους, εννοειται πως εμεις ΔΕΝ ειμαστε αναγκασμενοι να την απολαμβανουμε...

Μαλιστα, αν ο ΟΣΕ δεν εκανε αυτη την υπογειοποιηση, θα επρεπε ο δημος Αθηναιων να υπογειοποιησει την περιοχη σας, για να μην υποφερουμε, εμεις, οι επιβατες του προαστιακου...

Ευχομαι αμεση υπογειοποιηση!

Ανώνυμος είπε...

1)Παρκινγκ?
2)Λωριδες οδικης κυκλοφοριας?
3)Στεκι ναρκωτικων?
4)Πιατσες ιεροδουλων?
5)Κεντρα υποδοχης λαθρομεταναστων?



ανώνυμε για τα 1, 3,4,5 που προτείνεις βλέπω να έχεις θέση ύπαρξης. Ελπίζω να καταλαβαίνεις....

Ανώνυμος είπε...

Βρε παιδια, μην τσακωνεστε, αφηστε του κατοικους των γκετοποιημενων συνοικιων της Αθηνας να γκρινιαζουν για τα τρενα και οχι για τα αλλα, τα πραγματικα προβληματα της γειτονιας, δεν υπαρχει ουτε ευρω για υπογειοποιηση...

Παντως, αν την κανουν, στον πρωτο σεισμο θα πεσουν ολα τα ΙΧ σας που θα παρκαρετε απο πανω απο εκει που ειναι τωρα οι γραμμες μεσα στη σηραγγα...Μπορει και τα σπιτια σας...Ειναι γνωστη η ΕΡΓΟΣΕ για τις προχειροδουλειες της...Δεν νομιζω να το θελετε αυτο...

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΩΡΓΙΑ... Να φυγεις απο εκει... Εσυ πηγες στις γραμμες δεν ηρθαν αυτες σε εσενα και γενικα ολου οι εναντιον.

Απο που κι ως που το τρενο υποβαθμιση; Ισα ισα μια ευρωπαικη πολη θεωρειται υποβαθμισμενη εαν δεν εχει τρενο. Τι θα πει υπογειο και μη υπογειο; Και απο που και ως που χαλαει την εμφανιση τη πολης;

Τι να πει κανεις... Ρεζιλι εντελως

Ανώνυμος είπε...

Οι γραμμές των τραίνων δεν έχουν καμία δουλειά να κόβουν την πόλη μας στη μέση

Ανώνυμος είπε...

Ξαναρωταω...
Τι θα την κανετε την επιφανεια απο πανω απο τις γραμμες??

Ποια ειναι τα ονειρα σας για αυτη??

Στον τελευταιο ανωνυμο...
Και οι δρομοι και οι λεωφοροι κοβουν τις γειτονιες σας στα 2, δεν βλεπω να γκρινιαζετε για αυτες...

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΩΝΥΜΟ...

Φιλε/η ΕΣΥ εισαι αυτος/η που πηγε στις γραμμες ΟΧΙ αυτες... Και απο που κι ως που χωριζουν; Υπαρχουν ωραιοτατα πασαγια. Τωρα το εαν ειστε απροσεχτει δε φταινε οι γραμμες... ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ... Ακους εκει δεν εχουν καμια δουλεια να κοβου... 0αχα0χ καλο! Το σπιτι σου δεν εχει καμια δουλεια να μου κοβει το χωρο...

Τραμοφιλος είπε...

Τι σκοπευετε να κανετε την επιφανεια των γραμμων???

Τι θελετε να φτιαξετε εκει???

Ποιοι ειστε στην πραγματικοτητα???
Η αυτοαποκαλουμενη "Αμυνα εναντια στο τραμ/τρενο"???

Παντως, με την υπογειοποιηση του ΟΣΕ, θα ανοιγουν νεοι οριζοντες αναπτυξης... Θα ειναι πλεον πανευκολο το τραμ να περασει απο εκει και να εξυπηρετησει ξανα τις περιοχες του δημου Αθηναιων, οπως παλια...

Το τραμ ειναι εξωραϊστικο στοιχειο, προσθετει πρασινο και κοβει τις γειτονιες στα 2 οσο και ενας δρομος... Επομενως, οσο δεν απαιτειται την υπογειοποιηση των δρομων, θα μπορεσουμε να περασουμε υπεροχες γραμμες τραμ με πρασινο,γκαζον,θαμνους,δεντρα και χλοοταπητα...
Σαν να το ακουω απο τωρα...
Επομενη σταση: Ακαδημια Πλατωνος. Παρακαλουμε αποβιβαστειτε απο την αριστερη πλευρα του τραμ. Ευχαριστω!

Μαζι σας για την υπογειοποιηση!
Ο ΟΣΕ φευγει, το ΤΡΑΜ ερχεται...
Παμε για αλλα!

Ανώνυμος είπε...

να υπογειοποιησετε τα σπιτια σας αλητες του ΤΣΥΡΙΣΑ κλπ

Μαντης είπε...

Δεν ξερετε τιποτα, εσεις που μιλατε να μην γινει η υπογειοποιηση των γραμμων...

Οι ανθρωποι της ενωσης ειναι παμπλουτοι ανθρωποι που προσωρινως μενουν στην Εκαλη και εχουν βαλει σκοπο, μεσω της γκετοποιησης και της υποβαθμισης, να αγορασουν ολο τον δημο Αθηναιων σε εξευτελιστικες τιμες και μετα να κτισουν εκει τις βιλλαρες τους... Η Ακαδημια Πλατωνος εχει αρχαιολογικα ευρηματα και εχει απιστευτη θεα στην Ακροπολη, ενω η Εκαλη εχει θεα...τον (καμμενο) Διονυσο...
Μην ξεχναμε πως σε ολη την Ευρωπη στο κεντρο μενουν οι πλουσιοι και στα προαστια οι φτωχοι...Δεν μπορουμε εμεις να τα κανουμε ολα αναποδα...

Το λοιπον, οπως και εκεινος ο παμπλουτος, αφου αγορασε σπιτι στην Εκαλη, επι της λεωφορου Θησεως, το ξαναπουλησε και εφυγε αηδιασμενος οταν εμαθε πως απο την Λ.Θησεως περναγε παλια τρενο για να παει στα λατομεια του Διονυσου, ετσι και η περιοχη της Ακαδημιας Πλατωνος πρεπει να προετοιμαστει για τις αυριανες βιλλες τους...

Δεν μπορεις να πινεις το μαρτινι στην πισινα και να περναει το τρενο, ειναι ακαλαισθητο... Για αυτον ,ζητουν απο τωρα την υπογειοποιηση, να τελειωνουν με αυτο το θεμα και να συνεχισουν το θεαρεστο εργο τους, την αποκτηση ολοκληρου του δημου της πρωτευουσας...

ΞΥΠΝΗΣΤΕ!

Ανώνυμος είπε...

Άσε μας ρε φίλε να πούμε. Δε ξέρουμε και τίποτα... Εσύ ξέρεις πιο πολλά;

Μαντης είπε...

Σας προεβλεψα τι θα γινει στην Ακαδημια Πλατωνος αλλα και σε καθε αλλη υποβαθμισμενη συνοικια της Αθηνας... Ξερω πολυ καλα...

Τα γκετο του σημερα, φιλετα του αυριο...

Και δεν νοειται φιλετο, με μεζονετα και πισινα και να περναει τρενο...

Οσο αυτο που ειπα για εκεινον τον κυριο στην Εκαλη που πουλησε το σπιτι επειδη δεν δεχοταν να μεινει εκει επειδη παλια περναγε τρενο, φανταζομαι να το ξερατε και απο πριν, αγαπητε σιδηροδρομοφιλε...

Ανώνυμος είπε...

Σαν κι εσας και αυτος...

Ανώνυμος είπε...

Όλα θα γίνουν πράσινο. Τελεία και παύλα..
Αυτό επιδιώκουμε και θα τα καταφέρουμε. Οσοι φοβούνται μην χάσουν τα προνόμια τους
Επειδή απαιτούμε την υπογειοποήση θα σεβαστούμε τις απόψεις τους αρκεί να μπορούν να τις υποστηρίξουν.
Επιτέλους, κρατείστε το επίπεδό σας και να καταλάβετε ότι η Ελλάδα δεν ανήκει σε μια χούφτα ακραίων.
Εσύ ανώνυμε με την συνεχιζόμενη απορία τι θα γίνει η επιφάνεια πάνω από τις γραμμές έχεις μεγάλη πλάκα.

Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ που μ’ έκανες καχύποπτο.
Μπορεί να άργησες λίγο, αλλά το απολαμβάνω κάργα.
Thnx God.


ΤΆΣΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Προς: 19 Απριλίου 2010 5:38 μ.μ.

Δε χωριζουν οι γραμμες τπτ οποτε μη λες οτι θες.


Εσυ Τασος φαντασου οτι θες... Απλως σου λεω οτι ολα αυτα ειναι λαθος... ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ... ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ; ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ειστε και δεν εχετε τι να κανετε... Να φυγει ο δρομος απο εκει ΑΜΕΣΩΣ.

Το πες και μονος σου σε μια χουφτα ακρεων... Δεν σας ανοικει για να απαιτείτε υπογοιοποίηση... Άσχετοι.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί κάτοικοι... Να πατε να το παίξετε χίπιδες στα χωράφια σας! οχι στο εδαφος του ΟΣΕ που ΕΣΕΙΣ διαλεξατε να μεινετε.

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να γίνει υπογειοποίηση Τα οφέλη που θα προκύψουν είναι πολλά.
Στο χώρο των σημερινών εγκαταστάσεων του σιδηροδρομικού σταθμού θα δημιουργηθεί πάρκο, ενώ θα γίνει και ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής.
Θα υπάρχει ασφάλεια στη διέλευση των πεζών.
Θα επιλυθεί σε μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Θα μειωθούν η ατμοσφαιρική ρύπανση και η ηχορύπανση.
Θα διασφαλίσει, στην κυριολεξία, το οξυγόνο των πολιτών.
Έρχεται λοιπόν η εξυγίανση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ)
Γιατί η πίεση των σπρεντ είναι πολύ μεγάλη και τώρα που έρχεται και το ξεκαθάρισμα στον ΟΣΕ θα βρεθούν και τα χρήματα για την υπογειοποίηση.
Τάσος Μανιάτης.

Ανώνυμος είπε...

Τι λες ρε! Ακους τι λες; Ποια ρυπανση; Πλάκα κάνεις; Το τρένο κάνει τη ζημιά; Ίσα ίσα το τρένο δεν κάνει σχεδόν τπτ... Οταν θα μπεί και Η/Κ εκεί δε θα κάνει απολύτως τπτ και δε θα ακούγεται κιόλας... Αυτό σε πείραξε δλδ ε; Ναι πολύ δυνατός ήχος... Άσε μας ρε φίλες. Είστε όλοι απλά αντισιδηροδρομικοί... Θέλετε να γίνεται και Ευρωπαίοι... Πως θα γίνει η Ελλάδα Ευρώπη με εσάς; Εσείς απλώς θέλετε να διώξεται το τρένο... Διώξτε τα αμάξια... Περισσότερος θόρυβος, καυσαέριο κίνηση κτλ. Κάντε πάρκο τα δρομάκια, κάντε πεζόδρομους. Για ποιό λόγο να φύγουν οι γραμμές; ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΤΕ εκεί που οι γραμμές ήταν πριν από 120 χρόνια +++ ... Εσείς να φύγεται...

Ανώνυμος είπε...

Το ξέρετε καλά οτι οι γραμμές δεν ενοχλούν καθόλου. Απλώς θέλετε να τις διώξεται γιατί σας χάλανε τη "μόστρα" ας το πούμε έτσι... Όμως εσείς χαλάτε τη "μόστρα" των γραμμών. Εσείς να φύγεται από τα εδάφη που οι γραμμές πάτησαν ΠΟΛΥΥΥ νωρίτερα από ότι εσείς πήγατε εκεί.

Ανώνυμος είπε...

Ρουμανοί, Βούλγαροι... Πολύ καλύτεροι από εμάς. Όπως όλη η Ευρώπh... Κανείς δεν έχει τις ηλίθιες ιδεές σας το μυαλό του. Τι το ψάχνουμε...

Ανώνυμος είπε...

Je suis de l'Allemagne et très fâché de chemins de fer pauvres.
Nous avons des trains bonne et très vert.
Vous êtes de la province et non pas écrire correctement.
Je sais que vous perdez des avantages, mais c'est aussi la vie.
Comme vous, laissé de côté.
GEOR VLANTI

Ανώνυμος είπε...

Tις γειτονιες στη μεση τις κοβουν και οι οδικοι δρομοι και οι λεωφοροι...

Για αυτες γιατι δεν διαμαρτυρεται κανεις???


για το σχόλιο αυτό που γράφτηκε νωρίτερα μάλλον είσαι νυχτωμένος ότι δεν έγιναν διαμαρτυρίες στη διαβούλευση για δρόμο ταχείας κυκλοφορίας που σχεδιαζόταν από τον εκλεκτό μας δήμαρχο. Είσαι αδαής , διάβαζε τουλάχιστον αυτά που συμβαίνουν στην καθημερινότητα.
Μας το παίζουν έξυπνοι και οι μπορτζόβλαχοι..

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα τον ευατό σου καλύτερα ρε καράβλαχε να πούμε... Ήρθες να κάνεις το σπίτι σου εκεί που ήταν η γραμμή, διαμαρτύρεσε κιόλας.

Ανώνυμος είπε...

τόσες μαλακίες από φασισταριά έχω να ακούσω από την αρχή του blog με το θέμα της Νομαρχίας.
Χρόνια σας πολλά για μεθαύριο φασίστες.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτως. Φασίστες κάτοικοι. Μάθατε τώρα... Μάθετε να περνάτε τις διαβάσεις πρώτα.

Σιδηροδρομοφιλος είπε...

Αφηστε τους κατοικους των εξωτικων Σεπολιων και Ακαδημιας Πλατωνος να πεισουν να γινει η ρημαδα η υπογειοποιηση να δουμε τι θα καταλαβουν...

Τι μας νοιαζει εμας αν απο πανω το κανουν παρκο ή παρκινγκ???

Μενει κανεις μας εκει??? ΟΧΙ! Ποσως μας ενδιαφερει, λοιπον!

Εμεις θα ωφεληθουμε,παντως, δεν θα βλεπουμε αυτη την απαραδεκτη μιξοπεριοχη απο τα τζαμια μας και τα τρενα θα αναπτυσσουν πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες στο υπογειο πλεον τμημα...
Οσο για φωτογραφιση, απο Π.Βασιλησσης και πιο πανω, ο χωρος ολος δικος μας...

Μην σκατε, (συν)αδελφοι σιδηροδρομοφιλοι...

Ανώνυμος είπε...

Αν νομίζετε ότι διώχνοντας το τρένο βοηθάτε τη γειτονιά σας κάνετε μεγάλο λάθος. Στην πραγματικότητα για τα συμφέροντα των σηραγγοποιών αγωνίζεστε. Θησαύρισαν τα τελευταία χρόνια με τα κέρδη που αποκομίζουν με τα υπόγεια και ως εκ τούτου αδιαφανή έργα.
Και μετά από σας υπογείωση θα θέλουν στην Πάτρα, στη Λάρισα και τελικά παντού.
Και ο φουκαράς ο κάτοικος των Γρεβενών και του Μετσόβου θα θέλει να διανύει δεκάδες χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο για να φτάσει στην Καλαμπάκα να πάρει το τρένο.
Αλλά είπαμε Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα.
Τώρα βέβαια με την πείνα που θα φέρει το ΔΝΤ σας βλέπω να φεύγετε όλοι για τα χωριά σας, οπότε θα ησυχάσουμε και από τις παράλογες απαιτήσεις σας. Θα έχετε άλλες ασχολίες. Θα μαζεύουμε όλοι μαζί ραδίκια για να ζήσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Μερικές σκέψεις:

Κάποιος παραπάνω είπε ότι με την υπογειοποίηση θα λυθεί το κυκλοφοριακό προβλημα στην περιοχή. Στους Αγίους Αναργύρους, απ' όπου περνάω συχνά και πρόσφατα υπογειοποιήθηκαν οι γραμμές, η κίνηση δεν έχει μειωθεί καθόλου. Για να περιοριστεί η κίνηση πρέπει να μειωθούν τα αυτοκίνητα, το τρένο δεν παίζει ρόλο.

Τα τρένα που θα περάσουν θα είναι ηλεκτροκίνητα οπότε θα είναι αθόρυβα και δεν θα εκπέμπουν ρύπους. Όταν ολοκληρωθούν τα έργα θα μπορούν να μπουν πυκνά δρομολόγια οπότε τα περιβαλλοντικά οφέλη από την μείωση της χρήσης των ΙΧ θα είναι σημαντικότατα και πιο μεγάλης αξίας από τα δέντρα που κόπηκαν.

Δεν θέλετε εξυπηρέτηση επιπέδου μετρό; Ο σταθμός Λαρίσσης είναι πολύ κοντά στην περιοχή σας και θα εξυπηρετείται από πυκνά δρομολόγια τρένων. Ενδεχόμενη υπογειοποίηση θα καθυστερήσει πολύ τα έργα, ειδικά τώρα που δεν υπάρχουν χρήματα, και θα ταλαιπωρηθούμε όλοι μέχρι τότε.

Γιατί δεν προτείνετε να γίνουν υπόγειες οι διαβάσεις των αυτοκινήτων; Είναι πιο απλό και πιο φθηνό.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν ζητάτε να υπογειοποιηθεί η Λένορμαν η Αθηνών και όλοι οι μεγάλοι δρόμοι εκεί; Αλήθεια έχει περάσει αυτό από το μυαλό σας; Γιατί οι γραμμές; Τι συχνότητα κυκλοφορίας έχουν τα τραίνα και τι τα αυτοκίνητα; Πόσους ρύπους και θόρυβο σας φορτώνουν οι δρόμοι εκεί και πόσο το τραίνο; Με τα χρήματα που απαιτούνται για την υπογειοποίηση μπορεί να επεκταθεί το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο σε μεγάλο μέρος της υπόλοιπης εγκαταλειμμένης χώρας. Γιατί να πεταχτούν στη γειτονιά σας; Τι είναι ποιο κοινωνικά συμφέρον να αναπτυχθεί ο οικολογικός σιδηρόδρομος που θα εξυπηρετεί και θα αναπτύξει την υπόλοιπη χώρα ή να πάρουν μεγαλύτερη αξία τα ακίνητά σας;

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι γείτονες γειά σας,είμαι μέλος της επιτροπής για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΟΣΕ που διέρχονται από τις πικνοδομημένες γειτόνειες της Αθήνας.Από τα πιό πάνω σχόλια κατάλαβα πως πολλοί δεν γνωρίζουν ούτε τα σχέδια του ΟΣΕ.Η επιτροπή έχει θέσεις υπέρ του σιδηροδρόμου αλλά κατά του συγκεκριμένου έργου έτσι όπως έχει σχεδιαστεί και έχουμε προτάσεις επιστημονικά τεκμηριομένες που δεν μπορούν να παρουσιασθούν σε ένα σχόλιο.,γιαυτό είναι απαραίτητο να είμαστε όλοι στη συγκέντρωση της Κυριακής για ενημέρωση και συζήτηση.Όσο γιαυτούς που βρίζουν ,έχω να πω πως δεν μας αγγίζουν τα λόγια τους, τους περισσότερους τους γνωρίζουμε και δεν θα θέλαμε να είμαστε σαν αυτούς.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΟΣΕ πρέπει και καιρός είναι να επιδείξει πνεύμα συνεργασίας και ενημέρωσης προς τους φορείς και τους κατοίκους της περιοχής, κάτι που και δεν εχει κάνει αλλά και εχει υποτιμήσει μέχρι τώρα.
Καλογεροπούλου Μάγδα

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα ....
δεν σας αρέσουν οι γραμμές και θέλετε να τις διώξετε για να φαίνεται ποιο ωραία η περιοχή σας ...
Κι εμάς δεν μας αρέσει η μάπα σας αλλά δεν σας αναγκάζουμε να πάτε για πλαστικές και λίφτινγκ ....

Αντί να ζητάτε να φτιάξουν 2 - 3 - 5 γέφυρες για πεζούς (όπως και στον Η.Σ.Α.Π.), με ελάχιστο κόστος θέτε να τα υπογειοποιήσετε όλα με κόστος εκατομμυρίων που θα μπορούσαν να δοθούν για να γίνουν άλλου ποιο χρήσιμα έργα ...
αλλά όχι τα jeep πρέπει κάπου να παρκάρουν ...

Ανώνυμος είπε...

Τωρα που θα πουληθει ο ΟΣΕ και δεν θα ανηκει πλεον στο "κοινωνικανθρωπιστικο" Ελληνικο Δημοσιο (ΑΕ), η υπογειοποιηση γινετε ονειρο απραγματοποιητο...

Σιγα μην επιβαρυνθει με εκατομμυρια ευρω ο ιδιωτης για να φαινεται πιο ομορφη η γκετοποιημενη περιοχη σας...
Οι ιδιωτες δεν ειναι ανθρωπιστες, ειναι στυγνοι κερδοσκοποι...
Και η υπογειοποιηση μονο κερδος ΔΕΝ θα φερει, αρα...
ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ!

Ανώνυμος είπε...

· Γνωρίζω ότι τα δωρεάν εισιτήρια που μοιράζει ο ΟΣΕ στους εργαζόμενούς του είναι πρώτης θέσης και όχι οικονομικής. Είναι στελεχωμένος από ανθρώπους που πιστεύουν ότι τα ΤΡΕΝΑ έγιναν για να έχουν αυτοί δουλειά και όχι για να μετακινούν επιβάτες. Ο ΟΣΕ έχει ένα χώρο δημόσιο για να κάνει γραμμές,(ούτε και το εχει καταφέρει, βλέπε Πελοπόννησο ) όχι για να κάνει Real estate.. Είναι επιχειρηματίας ο ΟΣΕ,για να βγάζει κέρδος σε βάρος της ζωής των ανθρώπων της περιοχής;

ΟΜΗΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

"Αφηστε τους κατοικους των εξωτικων Σεπολιων και Ακαδημιας Πλατωνος να πεισουν να γινει η ρημαδα η υπογειοποιηση να δουμε τι θα καταλαβουν..."

ήθελα να ξερα που μένεις εσύ εξυπνάκια. έλα να το πεις την Κυριακή. και φόρα τσίγγινο. Εκτός αν δε το χρειάζεσαι γιατί είσαι προπονημένος. Ξέρεις εσύ...

Ανώνυμος είπε...

Μην δίνετε σημασία σε αυτά που λένε. Ξέρουν ότι έχουν άδικο. Απλώς δεν έχουν με τι να ασχοληθούν. Τους πείραξαν οι γραμμές που ήταν ΧΡΟΝΙΑ πριν πάνε αυτοί να κάνουν σπίτια εκεί. Αφήστε τους να ονειρεύονται. Μην ασχολείστε μαζί τους.

Ανώνυμος είπε...

Στον ΟΣΕ, για παράδειγμα, των 2,2 εκατ. ευρώ ζημιών ημερησίως, των περίπου 600 εκατ. ευρώ δανείων ετησίως και των 9,4 δισ. ευρώ συσσωρευμένου ελλείμματος, υπάρχουν ακόμα μηχανοδηγοί που κοστίζουν έως και 109.000 ευρώ ετησίως ή εργαζόμενοι που εμφανίζονται να λαμβάνουν επιδόματα υπερωριών τη στιγμή που βρίσκονται σε... άδεια.

Αφιερωμένο στον Σιδηροδρομόφιλο που είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Σωτήρης απο Σεπόλια

Ανώνυμος είπε...

Είναι πιο ακριβός από τα ΚΤΕΛ.
Eίναι πιο αργός από τα ΚΤΕΛ.
Έχει οργανώσει τους συρμούς του έτσι που όλα τα πλεονεκτήματα που έχει το τραίνο έναντι του λεωφορείου ακυρώνονται στην πράξη (π.χ. τουαλέτα, δυνατότητα να ξεμουδιάσεις, σίγουρη θέση, κλπ).
Αργεί πάντα.
Kαι, τελικά, δεν με αφήνει να βγάλω εισιτήριο για να γίνω πελάτης τους. Με ταλαιπωρεί μάλιστα στην προσπάθειά μου να βγάλω εισιτήριο, δίνοντάς μου άσχετες οδηγίες και κατευθύνσεις, με σχεδόν σαδιστική απόλαυση. Έχω διαπιστώσει (με αγωνία) ότι ο Προαστιακός δεν έχει τουαλέτα. Έχω διαπιστώσει επίσης (με εκνευρισμό) ότι ο Προαστιακός ταξιδεύει με όρθιους. Που μένουν όρθιοι για μιάμιση ώρα. Και έχω ταξιδέψει όρθιος γιατί έδωσα την θέση μου σε έναν παππού, καλή του ώρα, που δεν έφταιγε σε τίποτα να πληρώνει τον κρετινισμό του ΟΣΕ
Αχρηστα πλάσματα,τραμπούκοι,ακόμα και ο Χατζηγάκης βούκινο σας έκανε.
ΠΈΤΡΟΣ ΑΠΟ ΙΕΡΑ ΟΔΟ.
θΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκι τα τρένα έχουν τουαλέτα και σιγουρη θέση εαν προλάβεις. Τι περιμένεις; Να σου δίνουν θέσεις αλλωνών σε εσένα; Πιο αργός από τα ΚΤΕΛ δεν είναι πάντως. Σε μερικά σημεία ίσως ναι (π.χ. πανω απο Θεσσαλονικη ή πελλπονησσο). Επίσης δε φταίει ο ΟΣΕ εαν τα τρένα ειναι γεμάτα και δε βρίσκεις θέση στον... "Προστιακο"... Ηδη μπαίνουν τα Railbus σε 3πλη έλξη. Τι περιμένεις εσύ δλδ;

Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τις γραμμές άσχετε;

Επίσης ειμαστε ΣΙΔΗΡΟΔΡΟμοφιλοι, οχι ΟΣΕδοφιλοι... Αυτο να το καταλάβεις...

Ανώνυμος είπε...

“Στον ΟΣΕ, για παράδειγμα, των 2,2 εκατ. ευρώ ζημιών ημερησίως, των περίπου 600 εκατ. ευρώ δανείων ετησίως και των 9,4 δισ. ευρώ συσσωρευμένου ελλείμματος…”
“Είναι πιο ακριβός από τα ΚΤΕΛ.
Eίναι πιο αργός από τα ΚΤΕΛ…”
Λοιπόν το έρημο κράτος μας έχει σωρευμένο έλλειμμα 400 δις ευρώ. Κάθε μέρα μπαίνει μέσα 165 εκατομμύρια.
Όπως καταλαβαίνετε ο ΟΣΕ αντιπροσωπεύει από αυτά μόνο το 2% περίπου. Το άλλο 98% ρε παιδιά πού είναι;
Αν αύριο γίνει η υπογείωση που ζητάτε θα αυξηθεί και άλλο το έλλειμμα του ΟΣΕ, αφού και αυτά τα έργα θα γίνουν φυσικά όπως και τα προηγούμενα. Δηλαδή το κράτος μας θα τα φορτώσει και αυτά στον ΟΣΕ.
Μήπως σας έχουν πει πόσο κοστίζουν καθημερινά στο κράτος δηλαδή σε όλους μας οι οδικές μεταφορές;
Δεν πρόκειται να σας το πει κανένας γιατί αυτές τις έχουν πάρει ήδη όλες οι ιδιώτες.
Αυτοί κερδίζουν, εμείς πληρώνουμε.
Το ίδιο ισχύει και για τις αεροπορικές και για τις ακτοπλοϊκές μεταφορές. Απόλυτη σιωπή.
Τώρα που θα πάρουν οι ιδιώτες και το σιδηρόδρομο θα πάψει και η σχετική φιλολογία περί ελλείμματος και η επιδότησή τους από το κράτος θα είναι μια εντελώς φυσιολογική και ηθική πράξη.
Είμαι σίγουρος ότι τότε και αυτοί που τώρα κάνουν τους παλικαράδες με τον δημόσιο ΟΣΕ, θα μετατραπούν αυτομάτως σε κότες λυράτες.
Όπως προσκυνάνε σήμερα τους ιδιώτες στους αυτοκινητόδρομους, στα πλοία και στα αεροπλάνα, έτσι θα τους προσκυνήσουν και στα τρένα.
Τότε να σας δω τι είδους υπογείωση θα ζητάτε.

Ανώνυμος είπε...

Οι ανώνυμοι ξερόλες,οι γνωστοί σε ολους μας.
.............
Δε μπορείς να φανταστείς τι φαιδρά επιχειρήματα έλεγαν οι Σεπολιώτες όταν ήρθαν στον ΣΦΣ (Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμων ???)και ζητούσαν τη συμπαράστασή μας στη κόντρα με τον ΟΣΕ:
- δεν είναι δυνατόν να κόβει ο ΟΣΕ δέντρα
[ συγγνώμη, αλλά στη δική του έκταση τα κόβει, για να φτιάξει την υποδομή για υπογειοποίηση που ζητάτε ]
- έχουμε φωτογραφία τον Τρικούπη να φυτεύει αυτό το δέντρο, και όποιος το κόψει θα του κόψουμε τα χέρια!
[ μπα; είχε εφευρεθεί η φωτογραφία επί Τρικούπη; μήπως η φωτογραφία δείχνει πολυκατοικία από πίσω; ]
- ο σιδηρόδρομος υποβαθμίζει τη ζωή μας!
[ τι λέτε ρε σεις; το τραίνο ευθύνεται για τα ξεκοιλιασμένα στρώματα και τα προφυλακτικά στο παρκάκι σας; ]
- θα κάνουν χώρο για παρκάρισμα αυτοκινήτων στο σταθμό, δεν θέλουμε αυτοκίνητα!
[ και μέχρι τα έργα ανακατασκευής του σταθμού, γιατί δε λέγατε τίποτα για τα ΙΧ που έμπαιναν στο νυχτερινό τραίνο; ]Και άλλα άπειρα τέτοια.
Είναι αδύνατο να συνεννοηθείς με τέτοιους ανθρώπους.

Κι εγώ τους είπα 'καλά ρε σεις, η μητέρα ενός φίλου είχε βγάλει φωτογραφία με φόντο τον Σ. Λαρίσης το 1946, και δεν φαινόταν κανένα σπίτι! Ποιός υποβάθμισε τη περιοχή τότε;
Και αξιώνανε να δούνε τη φωτογραφία... :oops:
Προφανώς τους στείλαμε από εκεί που ήρθανε.""""

Μη σχολιάσετε τους δίνουμε αξία.
ΑΦΙΕΡΩΣΗ:Τι κρίμα οι βλάκες να είναι τόσο σίγουροι και οι έξυπνοι τόσο διστακτικοί!
Bertrand Russel, 1872-1970, Βρετανός φιλόσοφος

Παντελής

Ανώνυμος είπε...

Όταν ήμουν μικρή, πριν χρόνια, τα καλοκαίρια πηγαίναμε με το τρένο στο χωριό του πατέρα μου (Μαντζάρι Μεσσηνίας). Έκανε στάση εκεί,και ο παππούς μας περίμενε με το γαϊδουράκι να μας βοηθήσει με τα πράγματα. Τα απογεύματα, αγαπημένη μας βόλτα, προς τις γραμμές του τρένου, για να το δούμε την ώρα που περνούσε. Κουνούσαμε τα χέρια χαιρετώντας τους επιβάτες και η χαρά μας μεγάλη όταν συνήθως ανταποκρίνονταν.

Συχνά διασχίζω τις γραμμές του τρένου επί της Κωνσταντινουπόλεως στο ύψος της Βιργινίας Μπενάκη.Έχει δέντρα δίπλα από τις γραμμές και μου θυμίζει το χωριό, τον παππού. Το σημείο της γραμμής που περνάω είναι πιο ασφαλές από τον αυτοκινητόδρομο που είναι δίπλα.
Oι γραμμές των παραδοσιακών τρένων όταν είναι καθαρές με δέντρα και θάμνους δίπλα τους, δίνουν ένα ξεχωριστό χρώμα στα χωριά και τις πόλεις απ’ όπου περνούν.

Τα τρένα που φύγαν αγάπες μου πήρανε………

Όμως ,
Αν ο προαστιακός χρειάζεται διαφορετικές γραμμές και για ασφάλεια στη λειτουργία του πρέπει να κτιστούν πολύ ψηλοί τοίχοι εκατέρωθεν των γραμμών, το πράγμα αλλάζει. Οι τεράστιοι τοίχοι είναι ασχήμια και θα χωρίσουν την περιοχή μας από την υπόλοιπη πόλη. Δεν τους θέλω.
Και αν λόγω κρίσης η υπογειοποίηση δεν μπορεί να γίνει τώρα ; να μην κάνουν τίποτα. Ας αναβληθεί για όποτε θα μπορεί να γίνει. Προαστιακό με τείχη δεν θέλω.

Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Είναι σαφές ότι δεν μπορείς να μιλήσεις με λογικά επιχειρήματα στην κακοήθεια, δεν μπορείς συζητήσεις σε όσους προσπαθούν να διαστρεβλώσουν το θέμα της ημερίδας το οποίο είναι σαφές. Ποτέ δεν στράφηκε κάνεις εναντία στον σιδηρόδρομο αλλά στο συγκεκριμένο έργο.
Όσοι δεν το γνωρίζουν καλό θα ήταν να έρθουν να ενημερωθούν και να δηλώσουν με επιχειρήματα την αντίθεση τους.
Όταν γραφούμε εδω ένα μήνυμα καλό θα ήταν να διαβάζουμε και το τι γράφουν οι άλλοι ίσως θα βοηθούσε να μην λεμέ τα ίδια.
Μου θυμίζουν εκείνο το τηλεπαιχνίδι με τα στημένα τηλεφωνήματα που ήταν τόσο απλή η απάντηση κι όμως κάνεις δεν μπορούσε να τη βρει, και νευρίαζες που οι έλληνες έμοιαζαν τόσο χαζοί, ώσπου φανερώθηκε η απάτη και βγήκε στις εφημερίδες πως όσοι τηλεφωνούσαν είχαν κέρδος.
Καλό θα ήταν να έχουμε το θάρρος της γνώμης μας και να μη κρυβόμαστε πίσω από την ανωνυμία. Αρκεί στο τέλος του κειμένου να γράψουμε το όνομα μας.

Αναστασία Παπαγεωργίου

Σιδηροδρομοφιλος είπε...

Εγω, αγενεστατε και αξεστε κατοικε των εξωτικων Σεπολιων, μενω στην Κηφισια, κοντα στον σταθμο του ηλεκτρικου σιδηροδρομου ΚΑΤ...

Και ομως, εμεις οι κατοικοι της Κηφισιας δεν ζηταμε ΟΥΤΕ την υπογειοποιηση του ηλεκτρικου (που πραγματικα κοβει τη γειτονια στη μεση, γιατι ΔΕΝ μπορουμε να περασουμε τις γραμμες του, οπως κανετε εσεις) ΟΥΤΕ ζηταμε την υπογειοποιηση/απομακρυνση του νοσοκομειου ΚΑΤ που μας ξεκουφαινει με τις σειρηνες του ακομη και μεταμεσονυκτια...

Αντιθετα, πολλοι απο εμας βγαινουμε στα μπαλκονια μας το καλοκαιρι μαζι με το καφεδακι μας και χαλαρωνουμε σε αυτο, βλεποντας τα τρενα να περνανε καθε 2 λεπτα σε ενα πανεμορφο και γραφικο τοπιο... (οχι ανα 1 ωρα που βλεπετε εσεις και φρικαρετε)...

Κανεις μας δεν ζητησε να φυγει το τρενο, γιατι το αγαπαμε, μας εξωραϊζει την περιοχη (το αντιθετο της υποβαθμισης) και μας εξυπηρετει...

Διαφορα καλλιεργημενου πλουσιου και αξεστου (κατα φαντασιαν;) νεοπλουτου...

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα,
Ειμαι κατοικος των Σεπολιων και επιθυμω να γινει υπογειοποιηση του τραμ, του ησαπ αλλα και του μετρο του οποιου οι γραμμες θα επρεπε να ειναι σε μεγαλυτερο βαθος.
Ο χωρος που θα προκυψει μετα την υπογειοποιηση θα γινει ενα πανεμορφο παρκινγκ για τα οικολογικα μας αυτοκίνητά. Καποιοι ανεγκεφαλοι ηθελαν να γινουν ποδηλατοδρομος. Χαχα.

Ανώνυμος είπε...

Εγω που ειμαι και κατοικος της Ακαδημιας Πλατωνος και (οχι αμεροληπτος)_φιλος του τρενου νοιωθω αηδια με τις υστερικες Γεωργιες της γειτονιας μου που δεν εχουν ιδεα για τι μιλανε και σε τι μεταφραζονται τα «δικαια αιτηματα» τους...
Οι Αγιοι Αναργυροι δεν ειναι μακρια, συμβουλευω μια βολτα για να δειτε την υπογειοποιηση που ζητατε.. Αν ειχατε μπει στον κοπο να δειτε το αποτελεσμα μετα απο τοσα χρονια εργων σκονης και φασαριας θα τρεχατε να κυνηγατε τους υποστηρικτες της υπογειοποιησης...

Αλλα παλι εσεις δεν ειστε οι ιδιοι υστερικοι που προτιματε μια βρωμικη μαντρα σκουπιδοτοπο διπλα σε κατασκηνωσεις τσιγγανων απο το κτιριο της νομαρχιας.. Με το φοβερο επιχειρημα «οχι η νομαρχια διπλα στα σπιτια μας» λες και μιλαμε για μπουρδελο.. Το τελος της λογικης

Ανώνυμος είπε...

Mετά την προχθεσινή καταστροφή της νομαρχίας στη Συγγρού έχουμε έναν λόγο παραπάνω να μη θέλουμε τη νομαρχία δίπλα στα σπίτια μας. Η μήπως εκείνα τα ανθρωπόμορφα τέρατα που δεν άφησαν τους υπαλλήλους της Marfin να βγουν έξω πριν βάλουν φωτιά θα υπολόγιζαν τα γύρω σχολεία και τους κατοίκους στη περιοχή μας , αμφιβάλλω.
Να μην ξεχνάμε και τη βόμβα στο χρηματιστήριο.

Νηπιαγωγείο λοιπόν στο οικόπεδο της νομαρχίας, να κοιμόμαστε ήσυχοι.

Αννα

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που και ο Νομάρχης κατάλαβε οτι το Διοικητήριο της Νομαρχίας δεν εχει θέση δίπλα σε δημοτικά σχολεία. Ευτυχώς που οι Αληθινοί κάτοικοι της Ακαδημίας Πλάτωνα με τον αγώνα τους έκαναν το όραμα πραγματικότητα.
Μην δίνετε σημασία σε εκτός περιοχής τσιράκια , που είδαν οτι έχασαν μίζες , ρουσφέτια, και λαμογιές . Τώρα αναγνωρίζονται από πολύ μακριά. Έφτασε η στιγμή που δεν θα μπορούν παρά να συμβιβαστούν με τις αλλαγές .Αλλαγές στη νοοτροπία εκείνων των θλιβερών Ελλήνων που είχαν μάθει να λειτουργούν υπό την προστασία ενός διεφθαρμένου, ανίκανου και λεηλατημένου κράτους Α! και αφού σκέφτηκα για τους διεφθαρμένους , να μην ξεχάσω να ενημερώσω τα τελευταία νέα για τα τρενάκια μας. Ξέρετε ότι ο υπουργός χαρακτήρισε μεγάλη πληγή τον ΟΣΕ , και ανέφερε ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν με κανονική σύνταξη και όχι εθελουσία 2.000 άτομα, ενώ το πλεονάζον προσωπικό που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση των πέντε εταιρειών του ΟΣΕ σε τρεις(ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ), ώστε να μειωθεί το υπέρογκο χρέος του, που φτάνει τα 9,5 δισ. ευρώ θα μεταγάγει σε άλλους οργανισμούς του ελληνικού δημοσίου, μετά από ταχύρυθμη εκπαίδευση !!!!
Πηγή. Ιn.gr.

Τυχεροί είναι πάλι οι τύποι με τις 100δες υπερωρίες.
Αλλοι δημόσιοι υπάλληλοι οδηγούνται σε Στρατόπεδα Συγκέντρωσης
και αλλοι παλιά τους τέχνη κόσκινο.

Tζίνα
Κάτοικος Ακαδημίας Πλάτωνος.
Μητέρα υποψήφιας μαθήτριας του Νηπιαγωγίου.

Ανώνυμος είπε...

"Ξέρετε ότι ο υπουργός χαρακτήρισε μεγάλη πληγή τον ΟΣΕ , και ανέφερε ότι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια θα συνταξιοδοτηθούν με κανονική σύνταξη και όχι εθελουσία 2.000 άτομα, ενώ το πλεονάζον προσωπικό που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση των πέντε εταιρειών του ΟΣΕ σε τρεις(ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ), ώστε να μειωθεί το υπέρογκο χρέος του, που φτάνει τα 9,5 δισ. ευρώ θα μεταγάγει σε άλλους οργανισμούς του ελληνικού δημοσίου, μετά από ταχύρυθμη εκπαίδευση !!!!"
Tα χρέη του ΟΣΕ είναι κυρίως χρέη από χρηματοδοτήσεις έργων όπως οι υπογειοποιήσεις που ζητάτε εσείς. Τσιράκια λοιπόν στις μίζες και τις λαμογιές είναι όσοι προωθούν άκριτα τέτοια έργα που είναι βούτυρο στο ψωμί των κατασκευαστικών εταιρειών.
Η φασαρία με τον ΟΣΕ έχει σαν μοναδικό στόχο την ιδιωτικοποίησή του. Κινέζοι Γάλοι Γερμανοί διαγωνίζονται για το ποιος θα τον πάρει τζάμπα φυσικά.
Όσο για τους τωρινούς εργαζόμενους όπως καταλάβατε πάλι το Ελληνικό δημόσιο θα τους πληρώνει σε άλλες θέσεις φυσικά.
Οι ξένοι θα προσλάβουν στο τρένο νέους με άλλες φυσικά σχέσεις εργασίας.
Όσο για τις γραμμές κάντε μια βόλτα σε όλες τις Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις και θα δείτε παντού πολλές, μα πάρα πολλές επιφανειακές σιδηροδρομικές γραμμές. Τόσο πολλές που εκεί αν κάποιος ζητήσει υπογειοποίηση θα τον περάσουν για τρελό.

Ανώνυμος είπε...

Να και μια αισιόδοξη πρόταση που κοιτάζει προς τα πάνω και όχι προς τα κάτω. Δηλαδή προς τα μπρος και όχι προς τα πίσω:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=330802&dt=11/05/2010

Ανώνυμος είπε...

Άννα που θέλεις νηπιαγωγείο για να κοιμάσαι ήσυχη,.. συνέχισε να κοιμάσαι δίπλα στην βρωμερή μάντρα και άνοιξε και το παράθυρό σου τώρα το καλοκαίρι για να απολαύσεις την μπόχα.

Μένω χρόνια στην Ακαδημία Πλάτωνος, τα παιδιά μου πηγαίνουν στο 60ο Δημοτικό

Τζίνα και λοιποί ασχοληθείτε με τους γύφτους και τους βρωμιάρηδες ταξιτζήδες που έχουν κλανει τα πάρκα δημόσια ουρητήρια και αφήστε το τρένο στην ησυχία του.

Υπογειοποίηση θέλουν κάτι τρισάθλιοι συνασπιστές υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι της πυρκαγιάς (υπερασπιστές των γύφτων και του δικαιώματός τους να βρωμίζουν και να στήνουν παράγκες όπου γουστάρουν) και κάτι βαλτοί των ίδιων των κατασκευαστών που θέλουν να φάνε περισσότερα με φαραωνικά έργα.

Μην θεωρείτε ότι όποιος υπερασπίζεται το τρένο υπερασπίζεται και τον ΟΣΕ.. το αντίθετο μάλλον.. ο ΟΣΕ και τα λαμόγια του είναι ο κύριος υπεύθυνος για την απελπιστική κατάσταση του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα.

Ξεστραβωθείτε και ξυπνήστε.

Αλήθεια τι έγινε στη φοβερή σας συγκέντρωση; Ήρθε ο Όμηρος, η Τίνα, η Σούλα και 2 άλλες φίλες της ή ούτε αυτές δεν πάτησαν;